Firma, která nevlastní webové stránky, jako by neexistovala. To je fakt, se kterým nehnete. Ale firma, která má webové stránky nastavené špatným způsobem, se může hned připojit k firmě, která je nemá vůbec. A to je další fakt, o kterém lze diskutovat.
Ano, funkční webové stránky jsou pro takovou firmu, kterou si zákazníci najdou prostřednictvím navštívenky, nebo reklamy v médiích. Jednoduše přímo zadají webovou adresu firemních stránek a mohou prohlížet, objednávat a nakupovat.
Ale víte, kolik Vám, páni podnikatelé, proklouzne zákazníků, které byste svými produkty mohli nadchnout?
Jenže, co je to platné, když se hromada potenciálních zákazníků na Vaše webové stránky nedostane, protože nevlastní žádnou Vaši navštívenku, ani jiný reklamní odkaz na Váš web.
Víte, o kolik spokojených platících zákazníků denně přicházíte?
· A to jen proto, že nemáte dobře nastavené webové stránky.
· Že šetříte na SEO optimalizaci.
· Že se nechcete připojit k firmám, které vědí, jak důležitý je zpětný odkaz v PR článcích.
· Že neinvestujete tam, kde se to pro zisk firmy rozhodně vyplatí!
Jen málokteré investice se vrátí, nebo dokonce zisk zdvojnásobí. Ovšem necháte-li nahlédnout společnost expertů v oboru SEO pod pokličku Vaší strategie na internetu, pak uvidíte, co s Vašimi webovými stránkami provede! A bude to údiv příjemný! Zvláště v účetních knihách.
Ono totiž nestačí vytvořit web a čekat, až se na něj někdo podívá. Ten někdo jej musí především najít. A víte, kolik firem se zabývá podobnými, nebo stejnými produkty, jako Vy? Jsou jich desítky. Možná stovky. Proč by měl zákazník najít ve vyhledávači právě Vaši firmu, když se po zadání slov objeví v nabídce spousta jiných, a to hned na prvních pozicích? Proč jim po přečtení článků na dané téma může objevit web jiné firmy, než té Vaší?
Je to prosté.
Protože ostatní firmy spoléhají na zpětné odkazy, PR články, SEO analýzu webu, nebo SEO optimalizaci, která zahrnuje vše potřebné okolo webových stránek firmy. A spoléhají se s jistotou, protože výsledky vidí v návštěvnosti jejich webu!
Takže, nyní je to na Vás.